Acer有海豚的廣告歌
不錯聽

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
All I Need
(Aaron Wheeler and Jayme Tovey)


Lazy days, dreamin' in the midday sun
懶惰的日子,在午間做著白日夢

Miles away, thinking 'bout the things that I've done
在幾英哩外,想著我所做過的事

I can't stay, time to hit the road again
我無法駐足,但時間仍不斷流逝




I ran along, cruisin' down an empty road
我獨自跑著,在一條空曠的路上

So long, hundred million miles ago
如此遙遠,在百萬英里之外

Same song playing on the radio
那台收音機一直播放著同一首歌

You know the days, the days gone by
你也知道,日子依舊一天天的過去

It's like they never end until tomorrow
似乎是永無止境地




'Cause you are all I need
因為,你就是我需要的

You're my lifetime guarantee
你是我這一生的承諾

You are all I need to be free
你是我所需要的自由

'Cause I know to think of you
因為我知道我在想著你

When I'm down and I'm feeling blue
當我失意,感到憂鬱

You are all I need to be free
你就是我所需要的羽翼

I need to be free
我嚮往著因你翱翔



Sunny day, staring at the bluelit sky
晴朗的天氣裡,凝視著蔚藍的蒼穹

Many ways to dream and watch the world go by
做了一場場的白日夢,也看盡了世間一切紛擾

I can't stay, time to hit the road again 
我無法駐足,但時間仍不斷流逝




You know the days, the days gone by
你也知道,日子依舊一天天的過去

It's like they never end until tomorrow
似乎是永無止境地




'Cause you are all I need
因為,你就是我需要的

You're my lifetime guarantee
你是我這一生的承諾

You are all I need to be free
你是我所需要的自由




You know the days, the days gone by
你也知道,日子依舊一天天的過去

It's like they never end until tomorrow
似乎是永無止境地




'Cause you are all I need
因為,你就是我需要的

You're my lifetime guarantee
你是我這一生的承諾

You are all I need to be free
你是我所需要的自由

'Cause I know to think of you
因為我知道我在想著你

When I'm down and I'm feeling blue
當我失意,感到憂鬱

You are all I need to be free
你就是我所需要的羽翼

I need to be free
我嚮往著因你翱翔

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

呵呵,在下翻譯翻的有點破,望請見諒!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Kyle Lee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()